WIADOMOŚCI

Verstappen celnie zripostował Robsbega i porównał go do Villeneuve'a
Verstappen celnie zripostował Robsbega i porównał go do Villeneuve'a
Max Verstappen stanowczo odgryzł się Nico Rosbergowi za ostatnie komentarze skierowane przez Niemca w jego stronę.
baner_rbr_v3.jpg
Rosberg, który od czasu zakończenia kariery F1 po sezonie 2016, w którym sięgnął po swój pierwszy i ostatni tytuł mistrzowski, zajął się m. in. tworzeniem własnego kanału YouTube, a po GP Belgii skomentował w nim występ Verstappena mówiąc, że "Holender powrócił w Spa do starego siebie".

Niemiec miał na myśli oczywiście kolizję w pierwszym zakręcie z Kimim Raikkonenem i wypadek na podjeździe do Eau Rouge.

Verstappen na torze Monza odpowiedział swojemu byłemu koledze z toru: "Nie interesuje mnie co on mówi na swoich kanałach."

"Uważam, że to taki nowy Jacques Villeneuve, który zawsze musi mieć przeciwne zdanie" mówił dla De Telegraaf zawodnik Red Bulla.

"Być może potrzebuje więcej widzów albo coś innego, ponieważ robi to tak często. Na początku roku nazwał mnie narcyzem, a to już bardzo ekstremalne określenie."

Holender w swojej ripoście posunął się jeszcze dalej: "Częściowo jego problemem jest to, że nie ma żadnej charyzmy. Być może chce zarabiać na YouTube, ale znacznie więcej mógłby zarobić kontynuując dalej ściganie w F1."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

16 KOMENTARZY
avatar
Ziel5950

06.09.2019 10:07

0

Nie wiem jaka jest polityka tego portalu ale jeśli chcecie być neutralni to usuńcie " celnie " z nagłówka.


avatar
giovanni paolo

06.09.2019 10:08

0

Zdecydowanie większym burakiem, prostakiem, narcyzem i tak dalej, jest nie kto inny jak ukochany przez wszystkich Raikkonen, no ale o nim źle się nie mówi, bo on jest taki fajny, wyluzowany, rzuca mięsem we wszystkie strony, uwielbia alkohol a jego wywiady to "moah" i "bwoah".


avatar
Ziel5950

06.09.2019 10:11

0

@2 Szanuje Raikkonena za umiejętności i jego oryginalny styl ale rzeczywiście to zachwycanie się nim na każdym kroku i każdym jego słowie wychodzi lekko poza moje wyobrażenia.


avatar
Raptor202

06.09.2019 10:57

0

@1 Popieram.


avatar
Michael Schumi

06.09.2019 11:08

0

Rosberg, jako kierowca, którego lubię, zachowuje się idiotycznie. Najpierw jeździ po Maxie, potem stawia go wyżej od Hamiltona aby następnie znowu po nim jechać.


avatar
Schumi96

06.09.2019 12:57

0

@2 Jak po 5 dniach dalej masz problem, żeby się pogodzić z tym, że twój pupil nie dojechał do mety po kolizji w pierwszym zakręcie to lepiej nie oglądaj F1. Nie ma nawet słowa od Raikkonena w tym artykule, a i tak po nim jedziesz, a argumentów, które by potwierdzały jego "buractwo" u ciebie nie widzę.


avatar
Raptor202

06.09.2019 13:18

0

@6 Ale jego bożyszczem jest Vettel, nie Verstappen.


avatar
Ecclestone

06.09.2019 13:30

0

@1, @4 Zgadzam się. Sformułowanie "celnie" zawiera treść wartościującą, w której autor artykułu przyznaje rację jednemu z uczestników dyskusji. Rzetelny redaktor powinien skoncentrować się na faktach, pozwalając czytelnikowi na samodzielne wyrobienie sobie opinii na dany temat. Najwięcej wątpliwości budzi umieszczenie prywatnej opinii w tytule wiadomości. W profesjonalnym dziennikarstwie to niedopuszczalne i typowe raczej dla serwisów plotkarskich (których treść ma szokować) lub propagandowych (narzucających swój punkt widzenia odbiorcy).


avatar
Kruk

06.09.2019 14:43

0

@8. NIgdy nie bylo bezstronnej, neutralnej prasy i rzetelnych redaktorow. PIsza to, co nakazuje im zlecenidawca. @2Skad w Tobie potrzeba obnoszenia sie ze swoja glupota? Rosberg jest takim samym przykrym komentaorem, jak Villeneuve.


avatar
Raptor202

06.09.2019 15:06

0

@9 Co nie oznacza, że powinno się publikować wypowiedzi sugerujące odbiorcy jakąś postawę, albo opowiedzenie się za którąś ze stron. To nic innego jak narzędzie stosowane do celów propagandy, domena wszelkiej maści manipulatorów i innych przedstawicieli społecznego rynsztoku. Nie mam tutaj na myśli akurat autora tego tekstu, chodzi mi o to zjawisko samo w sobie.


avatar
Vendeur

06.09.2019 15:58

0

Patrząc obiektywnie, to tytuł jak i treść artykułu są zgodne z prawdą. Rosberg zachowuje się jak idiota, bezmyślnie komentując wszystko co popadnie i faktycznie robi to w podobnym tonie do Villeneuve'a. Może wylewa w ten sposób swoją frustrację, bo był słaby na torze? I jeśli jest na tyle ślepy, że uważa, iż to Max jest winien stłuczki z Kimmim, to tylko potwierdza to, jak nisko upadł.


avatar
Kruk

06.09.2019 17:08

0

@10. Musza publikowac wypowiedzi sugerujace odbiorcy jakas postawe, bo za to maja placone. @11. Kimi nie jest winny za to, ze Max wsadzil nos gdzie nie trzeba.


avatar
Raptor202

06.09.2019 18:48

0

@12 W takim razie polecam zmienić źródło, z jakiego czerpiesz informacje.


avatar
Andrzej369

06.09.2019 20:31

0

Zgadzam się ze stwierdzeniwm, że Rosberg troche swoimi (niektórymi) komentarzami przypomina Villeneuve'a, choć czasem ma rację w przeciwieństwie do Kanadyjczyka.


avatar
PatiMat

06.09.2019 21:16

0

Rosberg mnie naprawdę irytuje, nic nie osiągną na torze a komentuje to co sie na nim(torze)dzieje i to jeszcze w taki idiotyczny sposób jaki jest przedstawiony w tym artykule


avatar
Kruk

06.09.2019 21:31

0

@13 Zrodlo, z jakiego czerpie informacje nazywa sie zycie. Slowa, ktorych uzylem sa slowami mojego SP. Tescia-30 lat byl redaktorem naczelnym.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu